Vi har konferencefaciliteter med fantastisk beliggenhed

Leder du efter et sted at afholde din næste konference? Vi har konferencelokaler med en kapacitet på op til 150 personer. Vi hjælper dig med at finde det bedste konferencelokale til dit arrangement, planlægge de mange små detaljer og holde styr på det hele. Vi oplever og mærker at vores gæster  elsker at kigge ud på naturen og på samme tid have adgang til civilisationen og byen. Vi har 300 gratis P-pladser.

Kontakt os

Find det rigtige konferencelokale

Vores spændende konferencelokaler i Vejle giver dig gode muligheder for at finde det helt rigtige lokale til netop din konference. Der er trådløst internet i alle rum. Fra flere af vores konferencelokaler er der en skøn udsigt til det smukke landskab.

Alle konferencelokaler er udstyret med det mest moderne AV-udstyr, og har du brug for særligt udstyr eller en anden opstilling, vil vi gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig.

Herunder kan du se antallet af lokaler, og hvor mange deltagere der kan være i hvert rum.

4 plenumlokaler med plads til 50 personer
6 mødelokaler med plads til 2-20 personer
5 gruppelokaler med plads til 2-10 personer
Max. kapacitet i største lokale: 150 personer

Konference over flere dage

Ikke alle konferencer kan afholdes kun på én dag. Ønsker du at holde en konference over flere dage, kan det nemt lade sig gøre hos os. Deltagerne kan overnatte på hotellet. Vi har 135 værelser og 2 juniorsuiter. Der er elevator på hotellet, så alle nemt kan komme til deres værelse. I receptionen står personalet til rådighed hele døgnet. Det er muligt at bestille en vækketjeneste via telefonen. Værelserne er indrettet med skrivebord, hvis deltagerne får behov for at arbejde under konferencen.

Et ophold hos os giver entré til DGI-Huset Vejle.
(1 adgangsbillet pr. person pr. overnatning).
Deltagerne kan efter dagens program benytte spa, dampbad, fitnessområde eller svømmehal i DGI-Huset, der ligger 120 meter fra hotellet. Det tager ca. 1 minut at gå derhen.

Hør også mere om de forskellige løberuter i receptionen.

3D lokaleoversigt

Vi hjælper dig med at afholde en god konference

Gitte Habekost Koch

Jesper A. Sørensen

Lotte Michaelis-Kjær

Thomas Hoffmann

Key Account Manager +45 2137 6812 E-mail: th@munkebjerg.dk

Lise Lissau Thomsen

Intern salgskoordinator +45 7642 8522 E-mail: llt@munkebjerg.dk

Hør om alle mulighederne

Handicapvenligt hotel

God adgang

Når I ankommer til hotellet, mødes I af den brede sliske, og når I kommer ind på hotellet, vil I opleve hvorfor vi har modtaget “God Adgang” mærket. Vi gør os altid umage.

Dørene ind til alle vores værelser er så brede, at alle kørestole let og bekvemt kan komme ind. Der er ingen kant til brusenichen, og dørene til bruseren kan åbnes helt. Alt er tænkt i at gøre livet bl.a. kørestolsbruger så let som muligt.

Samtlige etager kan nås via vores brede elevatorer.

Kort sagt, så er hele hotellet handicapvenligt.